Obchodní podmínky – Jawdefiner.cz
0
Your Cart
0
Your Cart

Obchodní podmínky

Jsme jawdefiner s. r. o. se sídlem Kurzova 2222/16, Praha 5, 15500, Česká republika, IČ: 21411107, DIČ: CZ21411107, zapsaná v obchodním rejstříku: Městského soudu v Praze, Oddíl: C, Vložka číslo: 401547

Kontaktní údaje:

E-mail: info@jawdefiner.cz

Komunikace i přes live chat na webe. 

Komunikovat s námi můžete také prostřednictvím Instagramu: @jawdefiner.cz

Prevádzkujeme e-shop na adrese www.jawdefiner.cz

I. Úvodem

1. Tyto podmínky upravují naše vzájemné vztahy, pokud nakupujete na našem e-shopu. Jsou součástí kupní smlouvy. Pokud si ale při naší komunikaci domluvíme něco jiného, než je v těchto podmínkách, má tahle naše dohoda přednost.
2. Tyto obchodní podmínky platí pro spotřebitele.
3. Pokud nenakupujete jako spotřebitel, platí pro naše vztahy obecná právní úprava, kterou najdete hlavně v občanském zákoníku.
4. Pokud vás zajímají informace o práci s osobními údaji, najdete je na našem webu, v patičce.

II. Omezení pro platbu a doručování

1. Na našem e-shopu můžete platit následujícími způsoby:

  • kartou
  • bankovním převodem
  • na dobírku
  • prostřednictvím služby Google Pay
  • prostřednictvím služby Apple Pay

2. Zboží doručujeme jen na území České republiky pokud se nedomluvíme individuálně jinak.
Pokud potřebujete doručit zboží na Slovensko, nakupte přes náš slovenský eshop: www.jawliner.sk. Pokud do Maďarska, nakupte přes náš maďarský eshop: www.jawdefiner.hu. Pokud do jiné země, prosím kontaktujte nás.

III. Uživatelský účet

1. Na našem webu si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého si můžete zboží objednat. Účet ale není nutný, nakoupit u nás můžete i bez něj.
2. K účtu, prosíme, opatrujte vaše přístupové údaje. Informace a data, která do účtu vyplňujete, udržujte aktuální.
3. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.
4. Uživatelský účet vám můžeme zrušit, a to hlavně pokud jej dlouhodobě nepoužíváte nebo pokud jeho prostřednictvím porušujete smluvní nebo jiné právní povinnosti.

IV. Recenze

1. Na našem webu nebo sociálních sítích můžete najít recenze od našich zákazníků.
2. Recenze mohou dávat zákazníci, kteří nakoupili prostřednictvím uživatelského účtu. Nastavení v něm neumožní udělit recenzi na produkt, který by u uživatele v historii nákupů nebyl vedený. Tyto recenze označujeme jako “ověřený nákup”. Dále u nás můžete najít recenze označené jako “neověřený nákup”. Tyto recenze nijak neověřujeme, a proto nemusí nutně pocházet od našeho zákazníka.
3. Recenze procházejí procesem manuální kontroly a schvalování, který potvrdí a zveřejní recenze v souladu s pravidly pro zveřejňování uživatelských recenzí.
4. Recenze nejsou schváleny a zveřejněny v případě, že obsahují externí odkazy a phishingové nebo škodlivé stránky, pokud obsahují adresy URL s označeními zprostředkovatele nebo affiliate kódy. Také nepovolujeme projevy nenávisti, nadávky, obtěžování, výhrůžky, útoky na lidi, pomluvy, osočování nebo pobuřující obsah, násilí, podvody, nezákonné aktivity a nebezpečné činnosti. Recenze nebude zveřejněna ani tehdy, pokud obsahuje zavádějící nebo jinak neaktuální informace (o ceně, složení nebo dostupnosti produktu, které se změnily), fakticky nesprávné informace nebo informace, jejichž hlavním účelem je propagace jiné společnosti, webové stránky nebo speciální nabídky.
5. Na sociálních sítích můžete najít další recenze nás nebo našich produktů. Vzhledem k tomu, že jsou psané uživateli na platformách třetích stran, na které nemáme vliv, tyto recenze nelze z naší strany ověřit. Děkujeme za pochopení.

V.Naše zboží

1. Na e-shopu najdete informace k vámi vybranému produktu, včetně dostupnosti, termínu doručení a ceny. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť.
2. Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení. Ty najdete uvedené dál, v rámci nákupního procesu.

VI. Objednávka

1. Požadované zboží vložte do košíku. Provedeme vás objednávkovým procesem krok za krokem.

2. V nákupním formuláři najdete informace o zboží, množství a ceně, zvolíte způsob dopravy a tím se vám ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále „Objednávka“).
3. Před odesláním Objednávky si můžete údaje zkontrolovat a změnit.
4. Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Objednat s povinností platby“.
5. To, že jsme vaši Objednávku obdrželi, vám potvrdíme e-mailem.
6. Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky.
7. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.

VII. Doručení

1. Zboží vám dodáme způsobem, který si v košíku vyberete, ve stanoveném termínu, na vámi zadanou adresu.
2. Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci. Také máme možnost od smlouvy odstoupit.
3. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám, ideálně bez zbytečného odkladu, dejte vědět. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce a dokumentace z vaší strany nám pomáhá věc efektivně řešit. Děkujeme.

VIII. Platba

1. Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu.
2. Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžete hradit:

  • platbou kartou online
  • bankovním převodem
  • na dobírku
  • prostřednictvím služby Google Pay
  • prostřednictvím služby Apple Pay

3. Pokud budete platit na dobírku, celková cena je splatná při převzetí zboží.
4. Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet.
5. Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.
6. Případné slevy u nás nejde kombinovat.

IX. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

1. Pokud u nás nakupujete jako spotřebitel, můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“. Pro toto odstupování platí následující pravidla.
2. Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to zboží, které například:

  • podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby,
  • jste po dodání nenávratně zapracovali s jinými produkty,
  • jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám,
  • jsme dodali v zapečetěném obalu a ze zdravotních nebo hygienických důvodů ho nejde vrátit poté, co jste obal porušili.

Vzhledem k povaze prodávaného sortimentu, Funkční Žvýkačky nelze vrátit z hygienických důvodů, pokud bylo zboží rozbaleno. To platí i na balíky, kde se Funkční Žvýkačky nacházejí a tvoří část dodaného zboží. V takovém případě se uplatňuje vrácení na všechny jiné části kromě Funkčních Žvýkaček.
3. V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už vámi nebo vámi pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávali po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky.
4. Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Nakládejte s ním ale přiměřeně a šetrně – tedy opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné. Do 14 dnů nám dejte jakkoliv vědět, že si zboží přejete vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části odstupujete).
5. Pro odstoupení můžete využít formulář, který najdete v závěru těchto podmínek, jeho využití ale není podmínkou. Uveďte nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze poslat zpět. Zboží pošlete zpět na adresu:

Seberíniho 1, Bratislava, 82103, Slovenská republika

Pro odstoupení od kupní smlouvy nebo reklamace nás vždy kontaktujte výlučně přes mail: info@jawdefiner.cz
6. Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na našem e-shopu pro doručení daného zboží zvolit. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný.
7. Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív. Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
8. Zboží vraťte kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením nebo nepřiměřeným zkoušením poškodíte nebo opotřebíte, můžeme po vás chtít náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vracenou částku.
9. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
10. Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám zašlete zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.

X. Jak reklamovat vady

1. Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte, zejména:

  • odpovídá vaší objednávce
  • se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu,
  • se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze,

2. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
3. Věc můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zásilky. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
4. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.
5. Pro uplatnění reklamace nám napište na mail: info@jawdefiner.cz
6. Prosíme, sdělte nám:

  • vaše kontaktní údaje
  • jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli,
  • jak si přejete reklamaci vyřídit,
  • budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu.

7. Vadné zboží nám pošlete nebo přineste spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie. Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní.
8. V první řadě po nás můžete chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží. Pokud je zvolený způsob nemožný nebo nepřiměřeně nákladný, můžeme vaši volbu upravit.
9. Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:

  • vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně
  • vada se projevuje opakovaně,
  • vada je podstatná.

Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná.
10. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste vyplnili při reklamaci. Pokud si věc zpátky nepřevezmete, můžeme po vás chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním věci.

Fotky na webu a výsledky cvičení

1. Všechny fotky výsledků lidí na webu jsou pouze ilustrační a mají inspirativní charakter. Nemusí se jednat o konkrétní zákazníky eshopu www.jawdefiner.cz, kteří s produkty cvičili. Tyto fotky slouží pouze jako příklad změny vzezření tváře člověka cvičícího žvýkací svaly. Nejedná se o garantované výsledky, které získá každý kdo cvičí s Jawdefinery nebo Funkčním žvýkačkami.
2. Prodávající negarantuje získání jakýchkoli výsledků cvičením s Jawdefinery nebo s Funkčními žvýkačkami, vzhledem k velkému množství faktorů ovlivňujících proces cvičení a posilování žvýkacích svalů jako věk, pohlaví, hmotnost, genetická predispozice, stavba obličeje, celkové zdraví cvičícího a další. Prodávající nemá odpovědnost za nabyté výsledky, jejich velikost, intenzitu a rychlost nadobudnutí.

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ PŘI NEDOSTAVENÍ VÝSLEDKŮ 💰

Všechny info a podmínky zde

XI. Závěrem

1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online můžete prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se můžete obrátit s případnou stížností.
4. Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup.
5. Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
6. Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
7. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho souhlasu.

V Praze, dne 17.5.2024

Příloha č. 1: formulář pro odstoupení od smlouvy

Pro stažení formuláře pro odstoupení od smlouvy klikněte zde.
Pro úplnost informací, si přečtěte také: Bezpečnostní podmínky , Zásady ochrany osobních údajů a Reklamační řád

Košík
Košík je prázdnýVrátit se do obchodu
Shopping cart
Your cart is empty
Let's start shopping!
Start shopping