Je i na ženách výrazný jawline atraktivní? Nebo nehraje roli?
Ptali jsme se mužů jednoduchou otázku:
Která z těchto dvou žen ti přijde atraktivnější?
Na fotkách dvě ženy. Stejná barva očí, podobné vlasy i věk. Měli však jeden rozdíl.
Žena na obr.1 má širší a výraznější jawline než žena na obr.2
Tento průzkum byl prováděn jako potřeba našeho týmu potvrdit si studiemi a evolucí vyzdvihované znaky ženské atraktivnosti. Předešle jsme se byli ptát na tu mužskou, kde byl od začátku vztah mezi šířkou čelisti a atraktivitou mnohem jasnější než u žen.
Byli jsme však i my zcela překvapeni z názorů mužů v ulicích. Důležitá je totiž každodenní realita. Pokud je člověk atraktivnější, s důsledky (pozitivními) se potýká každodenně. Proto jsme se vždy snažili aplikovat veškeré poznatky do praktického světa. Nikdy jsme nezůstávali jen ve studiích…
Dost bylo řečí, tady jsou výsledky:
*Celkově jsme se ptali 77 mužů. Na věk jsme se neptali ale byl v přibližném rozsahu 18 až 50. Průzkum byl prováděn v sobotu večer v Bratislavském Starém Městě
Výsledky
Průzkum ukazuje, že většina, t. j. 49 z 77 mužů, považovalo ženu na obr.1 s výraznějším jawlineem za atraktivnější než ženu na obr.2. Na druhé straně jen 17 mužů upřednostňovalo osobu s méně výraznou čelisti, přičemž 4 mužům se ani jedna nezdála atraktivní. 7 mužů se rozhodlo neodpovědět.
Závěr
I když pozorujeme menší signifikantnost výsledků než u mužů ve vztahu mezi výraznou čelistí a atraktivitou, výsledky stále mluví jasně. I u žen je výraznost čelisti také významným faktorem atraktivity. Jsou tedy v souladu s předchozím výzkumem.
I když nemáme tolik dat o příčině za zvýšenou atraktivitou při výraznější čelisti u žen, pravděpodobně půjde o znaky jako dobré zdraví, mládí, a jiné, které ženám zvyšují přitažlivost.
Pozorování tohoto průzkumu je tedy velmi zajímavé a také poněkud nečekané. O atraktivní mužské čelisti víme už dlouho, ukazuje se však, že iu žen hraje výraznost jawlineu roli při atraktivity obličeje. (pozn. autora: vypadá, že u mužů jde více o šířku čelisti a u žen časné o její výraznost)
Chceš to vyzkoušet?
Naše produkty byly, jsou a vždy budou results driven. Funkčnost a výsledky s nimi spojené je to, na co se při nich zaměřujeme. Pokud chceš cvičení vyzkoušet, tady jsou všechny naše produkty: